Bu Blogda Ara

Translate

15 Temmuz 2016 Cuma

Mutsuz Olunca Yapılacaklar Listesi

Bu konuda araştırma yapayım dedim, lakin biraz bakınınca mutsuz olunca değil, zengin olunca yapılacaklar listesine ulaştığımı düşündüm. Mesela buna örnek verim:

Mutsuz iken gezilecek yerler: Malibu, California... Şöyle bir uçak bileti ne kadara gelir diye baktım, git gel 1 haftalık, 1 ay sonraya 7 bin tutuyor benim buradan. Sonra biraz daha mutsuz oluyor insan. Daha bunun vizesi, oteli bilmem nesi var...

Bu hayal bir kenara dursun daha gerçekçi çözümlere gidelim.

Saçmalayıp mutlu olmaya çalışan insanlardan bahsedeyim önce: uyuşturucu, uyarıcı, alkol madde kullanımı, kendini bilgisayarına vererek gözlerini bozanlar ile devam eden bir liste var. Biraz daha modernleşince, diziye kaptıranlar.

Dozunda güzel olan şeyler listesine dizi, kitap, bilgisayarı ekleyerek mutluluk listesine başlayabiliriz.
Bunun dışında biraz oksijen ekstra güzellik sağlar, az biraz spor yapsanız güzel olur mesela. Doğayla iç içe bir rota bakabilirsiniz. ( Rotalar için: http://tr.wikiloc.com/wikiloc/home.do ) Bunun yanı sıra bir kaç güzel kahveci çaycı arasanız, elinizde kitap ile güzel bir kaç saat geçirebilirsiniz.

Benim en büyük tavsiyem; dostlar ile geçirmeniz yönünde lakin. İnsanlar insanı en çok mutlu edendir. Sizi seven dostlarınız ile geçireceğiniz zaman dilimi en çok mutlu olacağınız zaman dilimidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder