Bu Blogda Ara

Translate

22 Mayıs 2016 Pazar

Bu blog neden var?

Garip sorulara cevap vermek için değil aslında, temel ilkemin devamı için mevcut bir blog bu.

Söz uçar yazı kalır.

Yukarıdaki mentalitenin getirisi olarak kendimce bir kaç kural belirleyip o kurallar çerçevesinde bir iş yapacağım ve paylaşımlarda bulunacağım. Bu paylaşımlar ile ortaya çıkan sonuçlar belkide çoğumuzun yapmadığı şeyler olacak.

Kurallarım da şunlar olsun:

1. Her şeyi yaz.
2. Yazdığını uygula
3. Seriyi bozma, zinciri kırma, devamlılıktan kaçınma
4. Paylaş ki çoğalsın
5. Bilmediğini öğrenmek için araştır, geliştirmek için paylaş


Kurallar kısmını bir çırpıda yazdım ama zamanla geliştirmek üzere yazdım. Bu sayfadan maddi bir gelir beklentisine girmeden, kendimce bilgilerimi paylaşacağım bir döküman oluşturmak ve ileride baktığımda kendimi görmek istiyorum.

1 yorum:

  1. Ökkeş, zaten yeni açmışsın, ben de yeni gördüm, favori takipçin benim :D, "söz uçar yazı kalır"'a benden tam destek, sonuçta meslek gereği de bu lafı çok duyuyoruz; "yaptığını yaz, yazdığını yap"

    YanıtlaSil